مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-17سياسي

تک تک شهرستان های گیلان به یک سند فرهنگی نیاز دارد


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با بیان اینکه توجه به اهداف، سیاست ها، راهبردها و راهکارها در بخش فرهنگی مهم است، افزود: باید به دنبال یک سند فرهنگی برای گیلان و تک تک شهرستان های استان باشیم.

- آیت الله رضا رمضانی در نشست با نخبگان، روحانیون و فعالان فرهنگی شهرستان خمام که در سالن اجتماعات کتابخانه شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ارزشمند نخبگان جوان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: ما باید دانش لازم برای مدیریت نخبگان را داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تقدیر از زحمات حجت الاسلام اسدالله زاده، امام جمعه خمام در محور بودن فعالیت های فرهنگی شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه فضای فرهنگی خمام به نحوه مناسبی، مهندسی می شود.

وی با بیان اینکه توجه به اهداف، سیاست ها، راهبردها و راهکارها در بخش فرهنگی مهم است، افزود: باید به دنبال یک سند فرهنگی برای گیلان و تک تک شهرستان های استان باشیم.

آیت الله رمضانی به ظرفیت های شهرستان خمام اشاره کرد و گفت: این شهرستان روز به روز در حال رشد است و ظرفیت ترانزیت، ارتباط با مرکز استان و منطقه آزاد، از جمله این ظرفیت ها است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به سندنویسی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اقتصادی، آسیب های اجتماعی و مسئله خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک تک شهرستان های گیلان به یک سند فرهنگی نیاز دارد

تک تک شهرستان های گیلان به یک سند فرهنگی نیاز دارد